A Ford vezére szerint már nem a GM vagy Toyota, hanem a kínaiak a legfőbb riválisaik
„Hogyan lehet versenyezni olyan cégekkel, amelyek ötször akkora méretben gyártanak elektromos autókat?” – vetette fel a kérdést az amerikai gyártó vezetője.
„Hogyan lehet versenyezni olyan cégekkel, amelyek ötször akkora méretben gyártanak elektromos autókat?” – vetette fel a kérdést az amerikai gyártó vezetője.
Egyre kevésbé utasítják el a távol-keleti modelleket, főleg az elektromos autókat, amelyeknek a technológiája akár jobb is, mint egy hazai konkurensé.
Az egyik legnagyobb gyártójuk mutatott be egy igen vonzó árú modellt.
A Hongqi E-HS9 egy luxuskategóriás hatalmas SUV.
Norvégia az első európai piac, ahol megjelent az Xpeng.
300 ezer forintos járgányok, akár 1.6 lóerős teljesítménnyel.
Nincsenek olyan menő szárnyas ajtói, mint a Tesla Model X-nek, de azon túlmenően a kínai Xpeng G3 teljesen olyan, mint amiről koppintották.
Az autó mögött akkora a pénzügyi háttér, hogy komoly sikert futhat be a projekt.